basementmedia.se
September 07, 2010, 01:59:30 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Nya funktioner har lagts till. Vänligen kolla in denna tråd Nya Funktioner

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Angående: Resan till... Kramfors (eller vart det nu var)  (Read 1730 times)
pars
BasementMedlemmar
Newbie

Larm är: Antisocial, cynisk, fördomsfull och allmä

View Profile WWW
« on: September 01, 2008, 09:31:00 PM »

Några funderingar på resan:

Vilket datum var det?
-6/10? Jobbar, 13:30-21:30
-13/10? Ledig (U-vecka)
-20/10? Jobbar, 21:30-05:30
-27/10? Ledig

Tider den aktuella dagen?
-Avresa?
-Hemkomst?

Mat?
-Ta med pengar?
-Ta med mat?
-Bjuden?

p.s. Första posten Cheesy

Varför är inte jag Admin?
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #1 on: September 02, 2008, 09:07:30 AM »

Jag har inte så stor koll vad ni har sagt, men jag har pratat med Jim om att det vore bäst om jag hör av mig när vi börjar komma igång med våran studiokurs. Så det finns något för er att se.

Så datum finns det nog inget än.

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
pars
BasementMedlemmar
Newbie

Larm är: Antisocial, cynisk, fördomsfull och allmä

View Profile WWW
« Reply #2 on: September 03, 2008, 01:41:47 PM »

Det som sas var: En måndag i oktober. Mer var det typ inte som var av värde Smiley

Varför är inte jag Admin?
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #3 on: September 23, 2008, 10:20:49 PM »

Vi har just inte snackat något än, men det skulle funka att ni kommer på vårat genrep. Vi har inte något bestämt datum på det än

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
Larm
Administrator
Sr. Member

View Profile
« Reply #4 on: September 23, 2008, 10:34:26 PM »

Jag pratade med hon för någon dag sedan, och fick några datum, men hon skulle prata med film-erik (?)

sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #5 on: October 01, 2008, 03:19:11 PM »

jag har pratat med Larm om att 16:e oktober har vi vårt genrep som det ser ut just nu. Men vi är smått oroliga för vi har varken fungerande redigeringar eller studio just nu.

Larm ring mig när ni sagt något datum att åka upp.

sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #6 on: October 24, 2008, 09:40:35 AM »

Ni kan ju skriva lite kort om vad ni tyckte om besöket på powerhouse, men inte vad ni tyckte om min och svantes film Tongue haha

Jag tar med mig en exporterad fil till er av Repet på Onsdag om ni har öppet då? Är hemma i iggesund några dagar så tänkte komma över en stund då innan jag åker till hudik.

Larm
Administrator
Sr. Member

View Profile
« Reply #7 on: October 24, 2008, 11:47:41 AM »

Japp, vi har öppet på onsdag, ska försöka komma dit då jag med =)

Har ännu inte hunnit prata med alla men min personliga åsikt är att besöket var lyckat.

Skolan var mindre än jag trodde, men att vi fick vara med i studiorummet & kontrollrummet var bra då alla fick se lite mer hur det går till i kontrollrummet främst.

Joachim
Administrator
Full Member

View Profile
« Reply #8 on: October 26, 2008, 08:25:14 PM »

var faktiskt väldigt intressant. Och som Larm sa så var skolan mycke mindre än vad jag trodde.

"Du får skaffa en kvinna som kan ta hand om köksdelen. Hon kan sova i badkaret." - Per Lindberg
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: