basementmedia.se
September 10, 2010, 04:28:24 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Nya funktioner har lagts till. Vänligen kolla in denna tråd Nya Funktioner

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Ett tips  (Read 1125 times)
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« on: June 26, 2009, 04:07:00 PM »

Ni har ju kostat på er rätt fet Systemkamera så varför inte ta på er lite foto jobb? Satt och klicka runt på Picasa och hitta det här http://picasaweb.google.se/igeanha

Tycker Basement borde kontakta IIK och komma med ett prisförslag eller iaf kolla om intresse finns att fota deras Hemmamatcher.

tror de flesta inne på basement kan prestera bättre bilder än vad Anders gör iaf Tongue

Ni gör ju som ni vill men tyckte det vore smart bara. Alltid något =)

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
Larm
Administrator
Sr. Member

View Profile
« Reply #1 on: June 26, 2009, 09:33:39 PM »

Tror Per kan lägga in ett gott ord där?

Per
Ray
BasementStyrelsen
Full Member

View Profile
« Reply #2 on: June 27, 2009, 02:24:14 AM »

Ja, min farsa snackade faktiskt med mig häromdagen om vi på basement kunde göra något sånt här. Det var nån match eller något någon gång nu på sommaren som han sa vi borda filma eller nåt. Man skulle ju kunna fota den. Personligen tycker jag att fotbollsfilm är väldigt tråkigt. Foton är ju roligare då.
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #3 on: June 27, 2009, 03:05:20 AM »

Allt är inte roligt, men kan ju ge lite pengar till föreningen. Tror inte ni har utrustning för att filma matcherna så det bli bra, Planen är lite för stor för att en XM2 ska räcka till där, Men stillbild helt klart.

Klart ni kan filma också men det kommer kännas ganska litet och man kommer inte få någon bra översikt. Skulle va från taket på läktaren då.

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
erik
BasementMedlemmar
Newbie

View Profile
« Reply #4 on: June 29, 2009, 05:05:55 PM »

Det var ingen dum idé. Synd att det är lite dåligt med evenemang i Hudik. Ett fotopass på en stadsfest hade ju annars inte varit helt fel.
Sportbilder kan bli fränt. Se till att fota lite damfotboll  Wink

Schysst.
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #5 on: June 29, 2009, 06:48:42 PM »

Se till att fota lite damfotboll  Wink

Åh! Damfotboll är grejer det Cheesy Så vackert när det guppar när de springer Tongue

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: