basementmedia.se
September 10, 2010, 04:28:05 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Nya funktioner har lagts till. Vänligen kolla in denna tråd Nya Funktioner

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Sista vilan  (Read 1430 times)
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« on: October 06, 2009, 09:39:36 AM »

Tyckte det här var en härlig artikel http://www.aftonbladet.se/pryl/article5908589.ab

Helt klart klockrent, Vad skulle ni vilja ha er sista vila i? Jag hade gillat att få ligga i ett Sega Mega Drive eller en kaffetermos  Grin

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
Joachim
Administrator
Full Member

View Profile
« Reply #1 on: October 06, 2009, 07:37:47 PM »

Haha, läste det där Tongue.

Rätt sjuk människa det där!

"Du får skaffa en kvinna som kan ta hand om köksdelen. Hon kan sova i badkaret." - Per Lindberg
sundstroem
BasementMedlemmar
Full Member

View Profile WWW
« Reply #2 on: October 06, 2009, 07:42:56 PM »

Sjuk? nä jag tyckte det var bra ju, orka ligga på en kyrkogård där man måste betala för att få ha graven när man kan ligga i en dator Tongue

Helt klart en bra ide, man borde inte tjäna pengar på att folk ska få vara begravda.

"Macintosh använder sig av ett experimentellt pekdon kallad "mus". Det finns inga bevis för att folk vill använda sig av dessa tingestar. Jag vill då sannerligen inte ha en av dessa nya enheter."
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: